اجرای ژئوممبران در یزد

شرکت عایق بسپار آریا یکی از بهترین تولید کنندگان و مجریان و طراحان استخرهای ذخیره آب در صنعت کشاورزی،حوضچه های پرورش ماهی و آبزیان با استفاده از بهترین روش های نوین و بهینه همچون ژئوممبران می باشد. گستره ی فعالیت و ارائه ی خدمات این شرکت چندین استان را در برمی گیرد از جمله فعالیت در اجرای ژئوممبران در زنجان ، اجرای ژئوممبران در اردبیل ، اصفهان، بوشهر، شیراز، شهرکرد، همدان، که با کیفیتی بالا و با بهره مندی از کادری مجرب و متخصص و فنی انجام می گیرد. ورق های ژئو ممبران یکی از پوشش های پرکاربرد به منظور عایق سازی انواع منابع ذخیره آب همچون استخرها می باشد که به دلیل عملکرد خوبی که از خود نشان داده است از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده است.

ورق های ژئوممبران پوششی مناسب در عایق بندی صد درصدی  کلیه استخرهای ذخایر آب می باشد. این ورق ها  بدلیل ویژگی هایی از جمله طول عمر و مقاومت بالا همچنین ظاهر زیبا، توانسته گوی سبقت را از سایر متریال های عایق کاری بگیرد. با توجه به شرایط کمبود آب در کشور و شدت آن در بعضی از مناطق، استخرهای ذخیره ی آب پوشش داده شده بوسیله ی ورق های عایق ژئوممبران بسیار بصرفه می باشد زیرا این عایق مانع از نشت و یا نفوذ آب می شود و به مدت طولانی آب را در خود نگهداری می کند. سرعت اجرای این عایق بسیار بالا می باشد و همین امر سبب شده در طراحی و احداث استخرهای ذخیره آب در صنایع مختلف بدون اتلاف وقت از پیشرفت چشمگیری برخوردار شویم.

ورق ژئوممبران در یزد

متریال های که بعنوان پوشش برای عایق کاری انواع استخرها و ذخایر آب مورد استفاده می گیرد بسیار مهم می باشد چرا که عدم کیفیت این عایق ها میتواند علاوه بر اتلاف انرژی و هدر رفت آب هزنه های هنگفتی را هم به بار آورد از این رو شرکت عایق بسپار آریا با در نظر گرفتن شرایط کمبود آب در کشور برای کمک به فعالان صنایع مختلف و نیازمند به آب راهی سودمند و بهینه را پیش رو قرار داده است. این شرکت با استفاده از دانش و تخصص بالای کادر مجرب و کاربلد خود، استخرهایی تخصصی و عایق کاری شده با استفاده از ورق های ژئوممبران را طراحی و اجرا می کند.

ورق های ژئوممبران با توجه به شرایط آب و هوای منطقه ای در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید و اجرا می شود بطور مثال مناطق گرمسیری همچون یزد به دلیل کمبود آب، ورق های ژئوممبران را در ضخامت های بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد تا عایقی صددرصد مطمئن جهت هدر رفت و نشت آب واقع شود یا بطور نمونه برای اجرای ژئوممبران در شهرکرد با توجه به جو کوهستانی و بارش های کم و بیش پیوسته در این منطقه، از ورق های ژئوممبران با ضخامت کمتر استفاده می کنند چرا که هرچه ضخامت این ورق ها بیشتر باشد قابلیت نگهداری آب هم بیشتر است. ورق های ژئوممبران بر اساس استانداردهای لازم تولید می شود  تا بیشترین کارایی را به همراه داشته باشد.

فروش ژئوممبران دریزد

 با توجه به میزان استقبال زیاد از این ورق ها در ساخت ذخایر آبی در شرایط کنونی کشور که دچار بحران آب می باشد، به ویژه در استان های کم آبی مانند یزد، فروش ورق های ژئوممبران برای کاربرد در صنایعی که نیازمند وجود آب می باشند، افزایش یافته است. شرکت عایق بسپار آریا برای توسعه ی بیشتر تولیدات خود همچنین دسترسی بیشتر مشتریان از نقاط مختلف کشور، فروش ورق های ژئوممبران را با بهترین کیفیت و با ضخامت های متفاوت در دستور کار خود قرار داده است، تا بدین صورت از هدررفت منابع آبی همچنین نگهداری مواد مهم صنعتی جلوگیری کند.

این شرکت اولین هدفی که در راستای فعالیت خود در نظر گرفته است حفظ سلامت محیط زیست و منابع آن می باشد بنابراین با تولید و فروش و اجرا در یزد همچنین اجرای ژئوممبران در کرمان، شهرکرد، همدان، اصفهان، شیراز و … ، کمک بزرگی به بهینه سازی مصرف منابع طبیعی همچون آب و مواد و مایعات صنعتی با ارزش نموده است. شرکت عایق بسپار آریا این اطمینان را به فعالان صنایع مختلف می دهد که با تجربه و مهارت و تخصصی که در زمینه ی طراحی و ساخت انواع استخر و منابع ذخیره آب با بکارگیری ورق های ژئوممبران دارد می تواند گامی موثر در پیشبرد فعالیت های صنعتی بردارد. این شرکت ورق های ژئوممبران را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در یزد و سایر استان های مذکوربه فروش می رساند.

قیمت ژئوممبران در یزد

بکار بردن پوشش ژئوممبران در استخرهای مختلف و ذخایر آب و مایعات در صنعت کشاورزی و پرورش ماهی و سایر فعالیت هایی که به ذخایر آبی وابسته می باشند بسیار مناسب و مقرون بصرفه می باشد و میتوان گفت هزینه ی کمتری نسبت به متریال های دیگری مانند آجر و سیمان و غیره دارد. این عایق در اجرا سرعت بالایی دارد و نیاز به زیرساخت خاصی نمی باشد و به راحتی میتوان بر روی بستر خاک بصورت مستقیم آن را اجرا نمود.

قیمت ژئوممبران با توجه به ابعاد و ضخامت های مختلفی که دارد از هم متفاوت می باشند همچنین نوسانات بازار ارز که بصورت روزانه در حال تغییر می باشد می تواند تعیین کننده ی قیمت ژئوممبران باشد. برای اطلاع از قیمت بروز این محصول می توانید  از طریق ارتباط با واحد فروش اطلاعات لازم را کسب نمایید.

نصب ژئوممبران دریزد

نصب و اجرای درست و صحیح ورق ژئوممبران اصفهان علاوه بر افزایش مدت زمان بهره برداری از منابع آبی از بروز مشکلاتی نظیر نشتی در مخازن آبی و هدر رفت آن و ایجاد خطرات و مشکلات زیست محیطی، جلوگیری می کند. بنابراین اجرا و نصب این ورق ها بسیار مهم و ضروری می باشد. استفاده از پوشش عایقی ژئوممبران در استخرها و مخازن ذخیره آب از هزینه ی پایینی برخوردار می باشد و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه می باشد.

این ورق ها نصبی راحت اما تخصصی دارند با اینحال سهولت نصب در این ورق ها از سایر عایق ها مانند سیمان و ایزو گام بیشتر است چرا که بطور مستقیم بر روی خاک نصب و اجرا می شود. نفوذ و نشتی آب در این ورق ها تا حد بالایی غیرممکن است. نصب ورق های ژئوممبران در یزد توسط تیمی مجرب و کاربلد همراه با تجهیزات لازم در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.

ا

پروژه های اجرای ژئوممبران در یزد

اجرای استخر ژئوممبران در یزد شهریور 1400 - آقای ولی
پروژه ی استخر آقای کاظمی میبد
اجرای استخر ژئوممبران در یزد فروردین 1400 - آقای علی نصیری
اجرای استخر ژئوممبران در یزد بهمن 99 - آقای اسدی
اجرای استخر ژئوممبران در مهریز یزد بهمن 99 - آقای سالاری
اجرای استخر ژئوممبران در میبد یزد دی 99 - آقای کمالی
اجرای استخر ژئوممبران در یزد آذر 99 - آقای طاهری

محصولات

دستگاه جوش ژئوممبران کامت
پلی پچ
ورق پی وی سی
دستگاه تصفیه آب خانگی چیست
لوله و اتصالات پلی اتیلن
فروش فنس و پایه فنسفنس
ژئوتکستایل
ژئوممبران

مقالات

آیا پارچه ژئوتکستایل آب را متوقف می کند
آب بندی روف گاردن با ورق ژئوممبران
روکش استخر یا کاور استخر چیست
چرا ژئوتکستایل در مهندسی مورد نیاز است
لاگون چیست و چه کاربردی دارد
ژئونت و ژئودرین نواری چیست
ژئوگرید چیست
ژئودکاموند چیست
بهترین روش آب بندی استخر چیست
نحوه ی محاسبه ی حجم آب استخر
آبنمای موزیکال
اجرای استخر ژئوممبران در شهرضا آذر 1400 - اقای سلیمانی
ژئوممبران و انواع آن
کاربرد دستگاه جوش ژئوممبران کامت
ژئوممبران چیست
تولید ژئوممبران
مشکلات شایع در دستگاه تصفیه آب خانگی
مزایای نصب سیستم تصفیه آب خانگی
طول عمر و دوام ورق ژئوممبران
تعمیر ورق ژئوممبران
دستگاه جوش ژئوممبران کامت
راهنمای خرید دستگاه تصفیه کننده آب
مزایا و معایب ژئوممبران
لوله پلی اتیلن چیست
تولید ژئوممبران
ژئوممبران