منابع ذخیره آب

منابع ذخیره آب

منابع ذخیره آب مانند استخرهای کشاورزی و ذخیره آب و حوضچه های پرورش ماهی،کانال های انتقال آب مانند کانال اصلی ،کانال مزرعه،کانال های درجه1،درجه2و درجه3

منابع ذخیره آب

ژئوممبران پلی اتیلن ورق های پلیمری ازجنسHDPE(پلی اتیلن سنگین)وLDPE(پلی اتیلن سبک خطی می باشد)که جهت ممانعت از عبورسیالات و گاز ها از سطوح مورد استفاده قرار می گیرند.

نصب سریع وآسان، مقاومت دربرابر شرایط آب و هوای سخت و نور خورشید وهمچنین عمربالای(هشتادسال) این ورق باعث شده که در بسیاری از پروژه های سد سازی، تونل و استخر مورد استفاده قرارگیرند.

این ورق ها به صورت رول بوده و باعرض بالای ۲ متر و طول ۲۰ متر با ضخامت های یک میلی متر تا سه میلی متر تولید می شوند و درصورت نصب صحیح، آب بندی پروژه را به همراه خواهند داشت.

سالم ماندن آب در تماس بااین ورق ها و عدم نیاز به پوشاندن آن باعث شده که استخرهای پلیمری با هزینه یک سوم استخرهای بتنی قابل اجرا باشند. باتوجه به نیاز نصب تکستایل یا نمد قبل از پهن کردن ژئوممبران، ورق های نمد یا تکستایل در کارخانه به دو طرف ژئوممبران لمینت می شود. این محصول بدون نیاز به صرف وقت جهت پهن کردن و نصب نمد به صورت تک لایه مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید

لوله و اتصالات پلی اتیلن

فنس

دستگاه جوش ژئوممبران