لوله و اتصالات پلی اتیلن

لوله و اتصالات پلی اتیلن

نام محصول: لوله و اتصالات پلی اتیلن

انواع لوله و اتصالات از سایز 63 تا 400

شرکت عایق بسپار آریا فروشنده انواع لوله و اتصالات پلی اتلین، ورق، اتصالات لوله مانند لوله پلیکا می باشد و محصول مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در بازار فراهم می نماید. به منظور کسب اطلاعات در خصوص قیمت و همچنین برای خرید و گرفتن مشاوره رایگان درباره قیمت لوله و اتصالات با مشاوران فروش این شرکت در ارتباط باشید. همچنین در این شرکت انواع ژئوممبران، ژئو تکستایل، فنس ها و الکترود ها عرضه می شود.

لوله های HDPE معمولاً با دو انتهای ساده تولید می شوند. بنابراین برای برقراری ارتباط بین دو شاخه، لازم است که یک انتهای ساده یک شاخه به انتهای ساده دیگر با اتصال به یکدیگر متصل شود. روش های مختلفی که برای اتصال لوله ها ، لوازم جانبی و شیرآلات HDPE به کار می رود مانند:

 دکمه حرارتی (همجوشی دکمه)، بوشینگ حرارتی، الکترو فیوژن، فلنج، اکستروژن ،پیچ خوردن ، چفت واشر لاستیکی.

اتصالات لوله پلی اتیلن

اتصالات لوله ها در کلیه خطوط لوله و پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد و نوع  لوله ها و اتصالات با توجه به نوع پروژه متفاوت خواهد بود. لوله های پلی اتیلن در انتقال فاضلاب ، آبرسانی، سیستم های خاموش کننده آتش ، پوشش کابل و کاربردهای گازی استفاده می شوند که بسته به کاربردهای لوله متفاوت خواهد بود.

لوله آبرسانی PE به انواع مختلفی تقسیم می شود که می توان آنها را به لوله آبرسانی ، لوله گاز ، لوله معدن ، لوله فاضلاب و لوله نخ متقاطع غیر حفاری تقسیم کرد. با توجه به مواد اولیه می توان به HDPE ، LDPE ، LLDPE تقسیم کرد. موارد زیر در مورد کاربردهای مختلف لوله PE است.

لوله PE محصولی جایگزین از لوله های فولادی سنتی و لوله آب آشامیدنی پلی وینیل کلراید است. این لوله دارای دیوار داخلی صاف ، مقاومت در برابر اصطکاک کم ، مقاومت در برابر درجه حرارت پایین ، مقاومت در برابر خوردگی ، ایمنی و سلامتی ، انعطاف پذیری خوب و سایر ویژگی های عالی است علاوه بر این ، محصول دارای وزن سبک ، نصب آسان ، نصب ، اتصال ، ساخت و ساز مناسب و قابل اعتماد ، عمر طولانی بیش از 50 سال است.

این ماده عمدتا در دمای بیش از 40 درجه ، حمل و نقل عمومی آب و حمل و نقل آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد ، که عمدتاً در آبرسانی شهری دفن شده ، آبرسانی به ساخت و ساز ، آبیاری زمین های کشاورزی ، محله های مسکونی ، سیستم های آبرسانی دفن گیاه استفاده می شود.

فروشگاه لوله و اتصالات پلی اتیلن اصفهان